سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستخط آشنا

ما کاربران سایت پارسی بلاگ و افسران جنگ نرم در فضای مجازی بر خود لازم می دانیم از زحمات بی شائبه مدیر توانمند پارسی بلاگ و همکاران گرانقدر ایشان که با مدیریت،برنامه ریزی و اجرای صحیح، خدمات مطلوبی در این سایت فراهم نموده اند تشکر نمائیم. فضای سالم  و جذاب اینجا با وجود کاربران فهیم باعث شده است پارسی بلاگ به سایتی منحصر به فرد تبدیل و هر روز بر تعداد کاربران آن افزوده شود.

از اینکه روح معنویت در کالبد پارسی بلاگ جریان دارد خرسند هستیم و هیچ گاه نخواهیم گذاشت ارزش های دینی  و آرمانهای انقلاب اسلامی توسط برخی افراد  بی خرد  مورد  اهانت قرار گیرد.از نظر ما این دسته افراد در پارسی بلاگ و پیامرسان جایی ندارند و می بایست برای ادامه فعالیت خود به سایت هایی نظیر فیس بوک و توئیتر که از آزادی مد نظر آنان برخوردار است مراجعه نمایند.

در این روزها که به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله) شرایط گیتی حساس و جهان در حال گذار از یک پیچ تاریخی بسیار مهم است،باید بیشتر حواسمان باشد، چرا که دشمنان برای ضربه زدن به اسلام،مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از راه های مختلف  وارد می شوند که وظیفه ما دفاع از ارزشهای والای دینی و انقلابی به وسیله سلاح ایمان است.

ما باید با قلمهایمان در  فضای مجازی جهان نقش آفرینی و آن را به جهنمی سوزان برای دشمنان اسلام تبدیل نمائیم.همانطور که می دانیم بانگ بیداری اسلامی در برخی کشورهای جهان روزی در همین فضای مجازی توسط سردمداران جنگ نرم در گوش جهانیان طنین انداز شد که با عنایت خداوند متعال قواعد برنامه ریزی شده  کفار را بر هم زد.

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا


 

بسم الله الرحمن الرحیم

هر ا ز چند گاهی می بایست موضوعی نابهنجار ذهن مردم را به خود مشغول نماید.یکی از مسائلی که سالهاست دامنگیر جامعه ما شده، افزایش بی رویه و خارج از منطق قیمت محصولات است،از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد همه و همه دستخوش تغییراتی می شود که هیچکس اطلاع ندارد تغییر قیمت ناگهانی اجناس از کجا نشأت می گیرد.فکر می کنم تعبیری که به کار بردم بجاست و هر محصولی که فکرش را کنیم به لحاظ قیمت دچار تغیرات صعودی شدید و از نظر تولید،کاهش نزولی شدید پیدا می کند.در این گونه مواقع هر کس هر تحلیلی به ذهنش رسید عنوان می کند،بازار واکاوی این چنین مسائلی تا مدتها در میان مردم  داغ و همواره مبحث اصلی همه میهمانی ها و جلسات است و جالب اینکه مورد تبادل نظر نیز قرار می گیرد اما این مبحث در بین مردم نتیجه ای در بر ندارد و نوعی پر کردن وقت محسوب می شود.

یکی از ایامی که همواره قیمت اجناس به ناگاه و در کمال تعجب ، بالا می رود ایام عید باستانی نوروز است.هنگامی که بُهبوهه ی فرا رسیدن نوروز در میان مردم به گوش می رسد قیمت اجناس توسط بازار نابسامان کشور بالا می رود که بلافاصله دولت خود را وارد گود کشمکش مردم و بازار می کند.اقدام دولت در این گونه موارد بسیار عجیب است،به جای اینکه قیمتها را کنترل کند و به روال قبل بازگرداند قیمت بازار را تثبیت می نماید و خود با قیمتی نه چندان پایین تر از قیمت بازار اجناس دولتی را برای خرید مردم به جامعه تزریق می کند.

یکی دیگر از ماه هایی که قیمت اجناس،بی رویه بالا می رود ایام ماه محرم الحرام است.در این ایام قیمت شکر،برنج،روغن و گوشت تحت تأثیر شدید قرار گرفته که البته دولت در این ماه کمتر خود را وارد ماجرا می کند.در این هنگام فقط شکر و برنج کمیاب می شود و دولت با وارد کردن برنج تایلندی و شکر خارجی وضعیت بازار را نسبتاً کنترل می نماید.

از دیگر ایامی که می توان آن را مورد بررسی قرار داد ایام ماه پر برکت رمضان است.در این ماه مردم همه کشورهای اسلامی و آحاد ملت ایران  به میهمانی خدا می روند و بر سر سفره پربرکت الهی روزی می خورند.امسال هم طبق روال سالهای گذشته شاهد هستیم که بازار خودسر کشور ما وضعیت آشفته ای را به وجود آورده است،تفاوتی که امسال کاملاً احساس می شود افزایش شدید قیمت اجناس از یکسو و  ناتوانی دولت برای مقابله با بازار و کاهش قیمت ها از سوی دیگر است.

درست است که برخی مردم کشور ما برای خرید مایحتاج خود همواره بیش از نیاز خرید می نمایند و عرصه را برای خرید دیگران تنگ می کنند و به بازار سودهای هنگفتی می رسانند اما می بایست موضوع توسط دولت با حساسیت بالاتری مورد بازنگری قرار گیرد.این روزها خرید از بازار واقعاً تأسف برانگیز است.در این ایام که می بایست اجناس با کمترین قیمت ممکن روانه بازار شود و به وفور در اختیار مردم قرار گیرد شاهد هستیم که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد تحت تأثیر افزایش شدید قیمت قرار گرفته است. گوشت قرمز ناگهان کمیاب می شود و برای خرید مرغ ساعتها می بایست در صف طولانی وقت خود را صرف نماییم تا شاید از کرامات دولت بهره مند شویم.

لازم است در این گونه موارد،چاره اندیشی و تدابیر لازم برای کنترل بازار صورت پذیرد و با خاطیانی که باعث بر هم زدن اوضاع جامعه می شوند قاطعانه برخورد شود و به جای تثبیت قیمت بازار و فروش اجناس مختلف به نرخ دولتی به مردم قیمتهای واقعی منظور شود.در آخر لازم می دانم به همه مسئولین یادآوری نمایم می بایست به قشر ضعیفی که در گوشه و کنار جامعه زندگی می کنند و بضاعت مالی برای خرید محصولات دولتی را هم ندارند بیشتر توجه شود،چرا که در اصل همه ما نسبت به این عزیزان مسئول هستیم،لذا نباید آنها را فراموش کنیم.  

لینک این مطلب در پایگاه خبری شوشان

لینک این مقاله در پایگاه خبری تحلیلی خوانا نیوز


بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها سخن از غیرت که به زبان می آوری متعصب محسوب می شوی و محکوم به تنگ نظری. گویا یادمان رفته است این آسایش و آرامشی که در آن به سر می بریم حاصل خون پاک شهیدان گرانقدری است که در جبهه های نبرد حق علیه باطل ریخته شد،یادمان نرود که سربلندی ایران اسلامی را مدیون جانفشانی ها و از خودگذشتگی های این عزیزان هستیم. آری، برخی فراموش کرده اند کجا باید رگ غیرت مردانه شان باد کند،آنها خوب منظورم را می فهمند.هر گاه مشاجره ای پیش بیاید رگ غیرتشان گل می کند و می خواهند خودی نشان دهند.

این روزها غیرت در جامعه ما جایی ندارد و اگر کسی را امر به معروف و یا نهی از منکر نمودی با شیشه نوشابه چشمت را از حدقه در می آورد و یا چنان با چاقو و نظیر این ابزارآلات شیطانی که در دستان شیطان پرستان است ناکارت می کنند که ماه ها باید بر روی تخت بیمارستان دراز بکشی البته اگر زنده بمانی.حواسمان کجاست برادران و خواهران! یادمان نرود در مملکتی زندگی می کنیم که حکومت اسلامی در آن حاکم است.گویا رسم شده است هر چه در شبکه های ماهواره ای پخش می شود در زندگی روزمره مان تداعی پیدا کند.سخنم باکسانی است که هرگاه مسئله تقلید در مسائل دینی پیش می آید از تعابیری نادرست استفاده می کنند و هر گونه توجیهی برای رد کردن خود از مسائل مهم شرعی و عرفی جامعه دارند ، تقلید در احکام دینی را به مضحکه می گیرند اما همانها شده اند میمون و بازیچه دست غربی ها.

آری، سخنم با کسانی است که بدون در نظر گرفتن مسائل فرهنگی و عرفی جامعه قانون را نقض می کنند و به قول خودشان یک شب به جایی بر نمی خورد ،لذا خود برای خود فتوا می دهند و مجوز گناه را صادر می نمایند و بدن نیمه عریان همسرانشان را در فضای عمومی جامعه به نمایش می گذارند.چه بسیارند این گونه افراد بی فرهنگی که ادعای داشتن فرهنگ می کنند در حالی که ذهنشان از مسائل فرهنگی تهی است.

از هر خیابانی که می گذری آتلیه ای جهت انجام گناه مهیا شده است که من نمی دانم از کدام قانون تبعیت می نمایند و مجوز تأسیس این آتلیه های عکاسی را چه کسی صادر کرده است.به فرض بگوئیم آن عروس و داماد قانون را نقض نمودند و هنجار شکنی کردند،آیا کسانی که اینگونه مجوزها را صادر می کنند بر فعالیتهای این مراکز نظارت هم می نمایند؟

شهریت کجاست!مدینه فاضله کو؟فرهنگ غنی و اصیلمان چه شد؟آیا همه چیز را می بایست در کلاس درس فرا بگیریم؟آیا ما حق داریم هر گونه که دلمان خواست در فضای جامعه  تردد نمائیم ! آیا اعمال ناشایستی که یک فرد در جامعه انجام می دهد  هنجار شکنی محسوب نمی شود؟باید بگویم در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای این مهم قوانینی تصویب شده است که همه می بایست خود را ملزم به اجرای آن نمایند و مجریان قانون نیز می بایست با کسانی که به نوعی در سطح جامعه هنجارشکنی می کنند برخورد قاطع و قانونی انجام دهند. 

 در تبصره 638 قانون مجازات اسلامی، فصل هجدهم که به جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی می پردازد،بی حجابی جرم محسوب می شود ضمناً در این تبصره اینگونه ذکر شده است ،زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر می‌شوند، به حبس از 10 روز تا 2 ماه و یا     50     تا 500 هزار ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد ، البته باید بپذیریم عفت و حیا فقط مخصوص خانم ها نیست و آقایان هم می بایست حجاب خود را رعایت نمایند.آیا وقت آن نرسیده است با این هنجار شکنی های اجتماعی که با قوانین موجود جمهوری اسلامی مغایرت دارند برخوردی قاطع و قانونی صورت پذیرد؟ امیدوارم مجریان قانون با خاطیانی که به راحتی قانون را نقض می کنند و قوانین شخصی خود را بر قوانین جامعه اسلامی ارجح می دانند برخوردی قانونی به عمل آورند تا افراد مذکور به خود اجازه ندهند عفت عمومی را جریحه دار نمایند.

لینک این مقاله در پایگاه خبری تحلیلی خوزنیوز

لینک این مقاله در پایگاه خبری شوشان

لینک امتیازدهی در شبکه اجتماعی افسران




 

آدرس وب سایت شخصی

به نام خدا...سلام

پارسی بلاگ فضایی را فراهم کرده است که هیچ کدام از سرویس های وبلاگنویسی این بستر  را ندارند و آن مجله پارسی نامه است. بدون شک راه اندازی یک مجله وزین همکاری مجموعه ای را می طلبد که با اهداف از پیش تعیین شده به صورت هدفمند و با وحدت رویه  می بایست برای ارتقای سطح کیفی یک مجله تعاملاتی داشته باشند.یک مجله الکترونیکی هم مانند مجلات دیگر مدیرمسئول می خواهد،همین طور سردبیر و در این فضا بنا به تعداد نوشته های تولیدی آن هم با این وسعت، تعداد دبیران زیادی را می طلبد که این دبیران می بایست با سعه ی صدر و بدون هیچگونه گرایش خاصی نسبت به انتخاب مطالب برتر برای درج در مجله اقدام نمایند.

پس بنابراین از میان دوستان بزرگواری که در این محیط مجازی فعالیت می نمایند قطعاً می بایست افرادی انتخاب شوند تا این مجله به کار خود ادامه دهد.رویکرد سایت پارسی بلاگ تاکنون اینگونه بوده است که برای هر دوره فعالیت ، دبیران جدیدی انتخاب کند به همین منظور طی فراخوانی به وبلاگنویسان اعلام می نماید تا کاربران فضای مجازی دبیران مورد نظر خود را انتخاب نمایند.دوستانی که برای دبیری مجله کاندید می شوند  می بایست  با استفاده از تجربیات خود از فرصتی  که برای خدمت به دیگر کاربران فراهم آمده است استفاده نمایند و در فضایی سالم ، بدون تخریب دیگران و با هدف ترغیب کاربران برای شرکت در انتخابات به رقابت بپردازند.

در دو دوره متوالی تعدادی از افراد این خانواده بزرگ بدون هیچگونه چشم داشتی زحمت دبیری مجله را بر عهده داشتند؛ کار بزرگی که این عزیزان انجام داده اند قطعاً نزد خداوند متعال بدون ارج نخواهد ماند.در چند روز گذشته شاهد بودیم برخی کاربران با درج فیدهایی در پیامرسان موجب رنجش خاطر دیگران شده اند که امیدوارم این دوستان بزرگوار با دید بهتری به مسئله مهم انتخابات که همواره سرنوشت ساز می باشد نگاه کنند و اجازه بدهند فرایند انتخابات با آرامش انجام گیرد تا نتیجه مطلوبی حاصل شود.

سعی داشتم به صورت خلاصه این مطلب را ارائه دهم تا همه بتوانند بخوانند و امیدوارم اینگونه باشد.انشاالله دوستان ارجمند این مطلب را تبلیغاتی تلقی نکنند.توفیق همه دوستان مجازی را از خداوند منان مسئلت دارم.


 

سلام همراهان واقعی و مجازی...

رفتیم به دیار فراموشی،آسمانمان دیگر رنگ آبی لاجوردی را نمی شناسد و ما هم که دیگر نمی بینیم آن صاف بودن و بی آلایشی آسمان را ،این رنگ خاکستری آسمان رنگ غم و درد است.مثل یک دل چرکین می ماند،نمی دانم به چه می بایست آن را تشبیه کرد،آه دیگر نفسمان بالا نمی آید،دیگر تاب مبارزه با جان خود را نداریم،صبر و بردباری تا کی می توان پیشه کرد.امروز سالهاست که خاک با جان ما عجین شده است ،خاکی که می گویند از کربلا می آید و تنفس آن مقدس است.قربان مظلومیتت یا ابا عبدالله،اگر این خاک ،خاک کربلاست می دانی که آن را طوطیای چشمانمان می نمائیم شاید چشمانی بصیر پیدا کنیم.

چه بسیار مردمان خوب سرزمین مان که مهاجرت کردند،چه بسیارند کسانی که دچار مشکلات تنفسی شدند، این روزها کم نیست آمار مرگ و میر مردمان خوبمان،چه نشسته اید که ما را بردند به دیار فراموشی،دیگر یارای مبارزه با بغضمان نیستیم.این بغض سنگین مظلومیت خوزستان که سالهاست گلویمان را احاطه کرده بود امروز ترکید، سکوت ما همواره فریاد دادخواهی عدالت اسلامی بوده و هست.اما دیگر سکوت در این اوضاع وانفسا بی معناست.

مولا امیرالمؤمنین علی (ع) می فرمایند : سه چیز است که همه مردم به آنها نیاز دارند: امنیّت، عدالت و آسایش که دل ما به هیچکدام از این سه چیز در خوزستان مظلوم خوش نیست،برای هر کدامشان می بایست مقاله ها نوشت.

این قلم ها که سرشار از احساسات معنوی دل هستند با جوهره وجود  بر روی کاغذ مادی احساس می نویسند،برای مردم می نویسند تا حداقل آنها بدانند کسانی هستند که درد جامعه را احساس می کنند و مشکلات را با تمام وجود لمس می نمایند و خون دل می خورند،می نویسند تا بدانند کسانی هستند که نسبت به مسائل روزمره جامعه بی تفاوت نیستند.اشتباه برداشت نشود نمی گویم مسئولین نسبت به مشکلات و معضلات جامعه بی تفاوت هستند ، نه اینگونه نیست بلکه چاره اندیشی برای رفع مشکلات با سرعت کندی انجام می شود.ما باید بنویسیم شاید جرقه ای ایجاد کنیم ،باید بنویسیم تا شاید راهکاری سریعتر برای خروج از بحران های جامعه پیدا شود.در زمان های نه چندان دور کار علمی انجام نمی شد جالب اینجاست که وضعیت جامعه بهتر بود اما با کمال تعجب از وقتی که کار علمی رونق گرفته است بازار عمل، کساد و به جای اینکه اقدامی شایسته برای کنترل بهینه امور صورت بگیرد و دردی از دردهایمان کم شود  شاهد هستیم که اضافه شدن این مشکلات در بدنه جامعه رو به افزایش است.

ما در استانی زندگی می کنیم که یکی از غنی ترین استانهای کشور است و در اصل یک کشور را تأمین می کند،هزینه هایی که برای گذران زندگی پرداخت می نمائیم چند برابر استانهای دیگر است،باور کنید نوشتن برای من سخت می شود،دردهای ما آنقدر زیاد هستند که نمی دانیم به کدامشان بپردازیم.دل ما برای خودمان نمی سوزد بلکه برای کودکانی که پا به عرصه این عصر صنعتی گذاشته اند می سوزد، بیائید قبل از اینکه دچار بیماری های ناشی از این آلاینده های خطرناک شوند قدمی مثبت بردارید و لااقل برای کودکان معصومی که این هوا را تنفس می کنند کاری بکنید.

لینک این مقاله در پایگاه خبری تحلیلی خوزنیوز

لینک این مطلب  در روزنامه وطن امروز

لینک این مطلب در پایگاه خبری شوشان

لینک این مطلب در نشریه شرتو


 

سلام به همه دوستان واقعی و مجازی ام...

وقتی صدا و سیمای کشور با استفاده از شبکه های سراسری، اختصاصاً برای مردم تهران برنامه درست می کند چه می توان گفت و چه می توان کرد جز آهی که از سینه سوخته ی ما بر می آید و افسوسی که بر دل سنگینی می کند. فریادی که از گلوی خراشیده مردم خوزستان بر می آید فریاد نیست بلکه دردی همیشگی است که مرحم ندارد.گویی صدای مردم این دیار فقط حول خطه خوزستان به گوشهای شنوا می رسد و از مرز این استان گامی فراتر بر نمی دارد.

شب گذشته برنامه ای با نام شوک از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد که متفاوت تر از همیشه و با رویکردی جدید ساخت این برنامه شکل گرفته بود و اینگونه به نظر می رسید که این برنامه اختصاصاً برای هوای آلوده تهران ساخته شده است.برنامه شوک که مدتی است از این شبکه پخش می شود تا به حال موارد مربوط به کلاه برداری،گروگانگیری،سرقت مسلحانه و از این قبیل موارد را در دست ساخت داشته است که رویکرد جدید ساختن برنامه ای در مورد آلودگی هوا آن هم هوای تهران جای بسی تعجب است.اینگونه به نظر می رسد که هدف از ساخت این برنامه روشن نمودن افکار مردم در خصوص آلودگی هوای تهران و خروج از پایتخت کشور از یک سو و بزرگ نمایی آلودگی هوای تهران به واسطه صدا و سیما از سوی دیگر است.

در قسمت های مختلف این برنامه از پزشکان،کارشناسان محیط زیست و برخی مسئولین ، سوالاتی می شد که واقعیت آلودگی هوای تهران را تثبیت می کرد.در قسمت دیگری از این برنامه کارشناس هواشناسی می خواست آمار و ارقامی کلی از وضعیت آب و هوای کل کشور و مقایسه شهرها(بر اساس تصویر مانیتوری که در پشت سر کارشناس قرار داشت) را ارائه نماید که مجری برنامه با شگرد صحبت کردن در میان کلام کارشناس هواشناسی، سخن او را قطع می کرد و به او اجازه نمی داد گزارشی کلی از وضعیت آلودگی هوای کشور را ارائه دهد، اما بر اساس گزارشاتی که بر روی صفحه مانیتور سازمان هواشناسی مشهود و قابل رویت  بود شهر اهواز آلوده ترین شهر ایران و به عنوان اولین شهر در میان جداول و شاخص های آماری سازمان هواشناسی کشور خودنمایی می کرد.

حال سوال این است که چرا برنامه ای اختصاصی برای هوای آلوده اهواز ساخته نمی شود تا مردم میهن عزیزمان بدانند که کارخانجات تولیدی که در سطح استان خوزستان و شهر اهواز وجود دارند بیشترین آلودگی را در سطح کشور تولید می کنند که علت اصلی بیماری های قلبی،تنفسی و ریوی مربوط به همین امر و افزایش آمار مرگ و میر در این شهر ناشی از هوای آلوده ای است که تنفس می کنیم.به نظر می رسد این برنامه اختصاصی که در مورد آلودگی هوای پایتخت ساخته شده بود می بایست در شبکه تهران روی آنتن برود ، نکته دیگری که وجود دارد این است که این موضوع (آلودگی هوای تهران) نمی بایست در برنامه شوک که هدف آن از ابتدا بررسی هنجار شکنی های جامعه و انعکاس آن به مردم است ساخته و پخش شود.امیدوارم صدا و سیمای مرکز خوزستان با ساخت برنامه ای با همین مضمون میزان آلودگی شهر اهواز و راهکارهای مقابله با این موضوع  را  با استفاده از کارشناسان و مسئولین امر مورد بررسی قرار داده و در نهایت از شبکه استانی مرکز خوزستان پخش نماید.

لینک این مطلب در پایگاه خبری شوشان

لینک این مطلب در پایگاه خبری تحلیلی گتوند



سلام همراهان دنیای مجازی

دگربار شاهد حماسه ای دیگر از دلیرمردان و شیرزنان کشور جمهوری اسلامی ایران بودیم.حماسه ای که باز هم مشت محکمی بود بر وجود استکبار جهانی البته در حال حاضر این استکبار به یک استکبار جمعی و یا گروهی تبدیل شده است که عده ای ناتوان و کژفهم و بی فکر بر کرسی ضعف این جمع نشسته اند و نمیتوان آن را استکبار جهانی نامید. امروز ایران اسلامی الگوی تمامی کشورهای آزادیخواه دنیاست.بیداری و آزاداندیشی و انسجام مردم ایران همواره به تمام دنیا منعکس و همیشه حضور یکپارچه مردم ایران مُهری با عنوان باطل شد بر سر کشورهای بیگانه و متجاوز دنیا زده است.مردم همیشه در صحنه ایران برای بار دیگر بر سر صندوقهای رأی حاضر شدند تا مستکبران عالم جرأت نکنند حتی فکر برهم زدن اوضاع فرهنگی،اجتماعی،سیاسی و اقتصادی ایران اسلامی بر ذهن و عقل کوچکشان خطور کند.ایران و ایرانی در پیروی از منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)که همواره با رهبری عالمانه شان افق روشنی برای این سرزمین پیش بینی می نمایند همیشه با بصیرت خود صراط مستقیم را انتخاب کرده اند.بنا به فرمایشات مدبرانه رهبر انقلاب مهم تنها رأی ملت ایران نیست بلکه حضور آحاد مردم ضروری است که همینطور هم گردید و بار دیگر همبستگی،همدلی و انسجام مردم ایران به رخ دنیا کشیده شد.

علیرغم تبلیغات گسترده شبکه های ماهواره ای که ماهها برای بر هم زدن اوضاع انتخابات برنامه ریزی کرده بودند و می خواستند از راه های مختلف در فکر و ذهن مردم این سرزمین جای بگیرند تا شاید خللی در حضور مردم در پای صندوق های رأی وارد کنند روز انتخابات،این روز سرنوشت ساز برای مردم ایران شاهد بودیم که پیر و جوان،کوچک و بزرگ و با سلایق مختلف سیاسی حضوری در خور ملت ایران داشتند و روح امام شهیدان وشهیدان جنگ تحمیلی را شاد و با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمانی دوباره نمودند.امیدوارم نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی که از میان خود مردم و بر اساس رأی مردم که به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی میزان رأی ملت است به دور از هر گونه تنش سیاسی قدر حضور و البته انتخاب این ملت شهید پرور را بدانند و با هدف خدمتگذاری واقعی  به مردم و انتخاب حزب الله به عنوان حزب خود پا به صحن مجلس شورای اسلامی بگذارند و با تصویب قوانین درست در مدیریت کشور اسلامی ایران  نقش بسزایی داشته باشند.

بی شک بیداری اسلامی که در تمامی کشورهای جهان آغاز شده است برخاسته از انقلاب اسلامی ایران می باشد و این حضور پررنگ ملت ایران نقطه عطفی برای آغاز انقلاب و تحول در دیگر کشورهای اسلامی و یقیناً کشورهای اروپایی خواهد بود.انشالله مردم ایران اسلامی همواره با یکپارچگی،عظمت حضور پررنگ خود و روح زنده انقلاب و تازگی همیشه آن را به جهانیان ثابت نمایند.از این حضور بر خود میبالیم و  احساس غرور میکنیم و افتخار می کنیم که ایرانی هستیم.به یاری خداوند متعال و رهبری عالمانه امام خامنه ای پیرو راه شهدا بوده ایم،هستیم و خواهیم بود.