سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام دوستان خوبم

خیلی خسته هستم.کمبود خواب شدید دارم و دوست دارم  چند روزی فقط استراحت کنم و یا به یک مسافرت طولانی برم تا هم خستگی از تنم بیرون بره و هم حال و هوایی عوض کنم.اما حیف که فعلاً نمی تونم.خیلی خیلی شلوغه سرم و  گاهی اوقات کار زیاد منو خسته می کنه.از طرفی هم امتحانات پایان ترم شرایط رو واسم خیلی دشوارتر از همیشه کرده.توی این چند روزی که به روز نشدم مطالبی در دست تهیه و نوشتن دارم که فکر نمی کنم با توجه به مشغله های کاری الان بتونم اونها رو توی وبلاگم بگذارم.سفری کوتاهی داشتم به شهرستان مسجدسلیمان البته بعد از 16 سال،شُکه شدم بعد از این همه سال که وارد مسجد سلیمان شدم.یاد اون روزی افتادم که برای اولین بار به این دیار سفر کرده بودم.این همه سال گذشته و هنوز مسجد سلیمان پیشرفت چشمگیری نداشته.اسم مسجد سلیمان رو گذاشتم شهر آرزوهای دست نیافتنی!

انشالله توی چند روز آینده مطالبی خواهم نوشت،هم در مورد مسجد سلیمان و هم در مورد هنرمندان گمنام استان خوزستان.دوستان خوبی دارم که هرگز منو فراموش نمی کنند و حضور آنها توی وبلاگم دلگرمم میکنه.اگه اونها نباشند من چیزی واسه گفتن ندارم و مطلبی هم نمی تونم بنویسم.پس تا اطلاع ثانوی که بر می گردم و حضورتان اعلام می کنم به خدا می سپارمتون.منتظر اطلاعیه بعدی من باشید! 


سلام......

سوار ماشینم شدم که بیام سرکار...رادیو رو روشن کردم..روی موج رادیو جوان بود...یه دلم دیمبویی اول صبح راه انداختند که انگار عروسیه!!!!!این حرمت شکنی ها تا کی باید ادامه داشته باشه؟؟؟قلب آقا امام زمان رو به درد آوردید...خوب راه حسین رو ادامه میدید...برنامه هاتون تکراری و از روال خودش خارج شده...قاطی کردید مثل اینکه!!!!!!!!!دست بردارید از این هنجارشکنی ها...میخوام بدونم وقتی عزیزی هم از عزیزانتون از دستتون میره عروسی راه میندازید!!!!!!!!!! یا به احترام مرحوم و خانواده و دوستان و آشنایان تا چهل روز عزادار میشید و جامه سیاه به تن میکنید؟؟؟؟وجدانتون کو؟؟؟عیب شبکه های ماهواره ای می کنید در حالیکه خودتون سرتا پا اشکال و سرشار از عیب هستید....بس کنید...تو رو خدا بس کنید...دل من واقعاً به درد اومد وای به حال دل مولا و صاحبمون حضرت ولی عصر(عج)...آقاجان من شرمندم از این همه جفا و حرمت شکنی هایی که در حق شما و جد بزرگوراتون می کنیم...ما فقط ادعاییم آقا...فقط ظاهریم...

از همه دوستانی که لطف میکنند و به وبلاگ من تشریف میارند عاجزانه خواهش دارم ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه رادیو جوان نظراتشون رو اعلام کنند.


سلام...

قدر سلامتی خود را بدونید...بابا ما نیستیم... خوشم میاد هیچ کس سراغی نمی گیره که زنده هستیم یا نه!!!امسال دهه اول محرم رو به خوبی هر سال درک نکردم...از همون اول محرم مریض شدم...البته به صورت خفیف...جدی نگرفتم مرض رو..فکر کردم یه شوخیه!واقعاَ مرض مریضه ها!!! و اگه بخواد گیر بده بدجوری می تونه گیر بده و حالگیری کنه...امسال اولین سالی بود که عاشورای حسینی رو توی خونه بودم و در بستر بیماری...آنفولانزای شدید گرفتم.اصلاً تا حالا آنفولانزا رو تجربه نکرده بودم.پزشک هامون هم که اکثراً تشخیص درست میدن!!! و داروهاشون رو درست تجویز می کنند تا هر چه زودتر بیماری یک فرد سیر بهبودی خودش رو طی کنه و خوب شه...!!! درسته قبول دارم هر بیماری یک دوران نقاحت داره اما تشخیص بیماری و تجویز داروی خاص همون بیماری خیلی مهمه... نباید منجر به این بشه که یک نفر به چند پزشک مراجعه کنه...جالب اینجاست که هر پزشک هم یک دارو تجویز میکنه...این یعنی چی؟؟؟قیمت دارو ها هم که کم نیست...حدود 50 هزار تومان هزینه سرم و آمپول و ویزیت دادم این چند روز اما نتیجه مطلوبی نگرفتم.فقط درد کشیدم.نمیخوام مسأله رو باز کنم ولی انصافاً درست نیست...در مورد تأمین اجتماعی و دفترچه ی اون و خدماتی بیکرانی!!! که ارائه میشه کلی گله و شکایت دارم. هر چند فریاد ما به جایی نمی رسه اما حداقل کاری که در حال حاضر میتونم بکنم همینه.

به اطلاع دوستان خوبم برسونم که ارتباط من با دنیای مجازی ممکنه چند روزی قطع بشه...دست خودم نیست لپ تاپم ایراد پیدا کرده و برای تعمیر باید بفرستمش پایتخت...ممکنه حضورم کمرنگ باشه که قطعاً به بزرگواری خودتان می بخشید...

شاعر میگه از دل برود هر آنکه از دیده رود!مطمئنم در مورد من هم صدق میکنه.


ایام جانسوز و جانگداز تاسوعا و عاشورای حسینی را بر همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.امیدوارم از رهروان راستین حضرت امام حسین (ع)باشیم.در این ایام بغض و اشک و آه...ما را از دعای خیر خود فراموش نکنید.

سلام بر حسین