سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستخط آشنا

در شهری که این همه مشکلات حل ناشدنی وجود دارد و خبری از شهریت نیست چرخ و فلک به چه کار می آید آقای شهردار! بهتر نیست به جای خرید چرخ و فلک از سنگاپور که از محل درآمدهای شهرداری هزینه نموده اید چرخی در شهر بزنید تا لااقل بیشتر با جاهایی که نیاز به تغییر و تحول اساسی دارند آشنا شوید؟ فکر می کنم  به چرخ و فلک هم دست پیدا می کنید؛ بدین صورت که از یک سو  چرخی در شهر می زنید و از سوی دیگر عوامل ناکارآمد خود را فلک می کنید. 

آقای شهردار تا به حال در کوچه پس کوچه های شهرتان قدم زده اید؟بوی تعفن به مشامتان رسیده است؟باور کنید گاهی شک می کنیم  در شهری بزرگ چون اهواز زندگی می کنیم.

در منطقه کیانپارس قرار است چه اتفاقی بیافتد که اینقدر شب و روز به آنجا رسیدگی می کنید،بد نیست گاهی به صورت نامحسوس در دیگر نواحی شهر هم چرخی بزنید،پیشنهاد می کنم حتماً از  مرکز شهر اهواز یعنی خیابان نادری که این روزها به بی ریخت ترین،بی نظم ترین و آلوده ترین مکان تبدیل شده است گذری داشته باشید تا مشکلات را از نزدیک ببینید.حتماً می گویید پروژه قطار شهری باعث این بی نظمی شده است.باید بگویم در شهرهایی چون شیراز و اصفهان هم پروژه قطار شهری در دست احداث است؛کافی است فقط یک بار بازدیدی از  این شهرها داشته باشید،به طور یقین مصداق حرفهایم را  با چشمان مبارکتان خواهید دید.

راستی بد نیست نگاهی هم به بولوارهای خیابان های شهرتان بیاندازید؛در آنجا عکس هایی از شهدا خواهید دید که در پشت درخت ها و سبزه ها مظلومانه مأوی گرفته اند!

آقای شهردار! قرار نیست همه اتفاقات شهر را شهروندان به شما اطلاع بدهند. لازم است هر از چند گاهی از شهری که شهردارش هستید بازدیدی داشته باشید و از شهرداران مناطق هم این سؤالات را بپرسید، شاید پاسخی مناسب برای توجیه شهروندان اهوازی  داشته باشند.مواردی که یاد شد تنها بخشی از مشکلات و کاستی هایی است که شهرداری می بایست آنها را مورد بررسی قرار داده و مرتفع نماید.امیدوارم این انتقادات بر عملکرد شهرداری اهواز اثر مثبتی داشته باشد چرا که درد دل همه شهروندان اهوازی است که باید به آنها رسیدگی شود.

لینک این مطلب در پایگاه خبری خوانانیوز