سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستخط آشنا

ما کاربران سایت پارسی بلاگ و افسران جنگ نرم در فضای مجازی بر خود لازم می دانیم از زحمات بی شائبه مدیر توانمند پارسی بلاگ و همکاران گرانقدر ایشان که با مدیریت،برنامه ریزی و اجرای صحیح، خدمات مطلوبی در این سایت فراهم نموده اند تشکر نمائیم. فضای سالم  و جذاب اینجا با وجود کاربران فهیم باعث شده است پارسی بلاگ به سایتی منحصر به فرد تبدیل و هر روز بر تعداد کاربران آن افزوده شود.

از اینکه روح معنویت در کالبد پارسی بلاگ جریان دارد خرسند هستیم و هیچ گاه نخواهیم گذاشت ارزش های دینی  و آرمانهای انقلاب اسلامی توسط برخی افراد  بی خرد  مورد  اهانت قرار گیرد.از نظر ما این دسته افراد در پارسی بلاگ و پیامرسان جایی ندارند و می بایست برای ادامه فعالیت خود به سایت هایی نظیر فیس بوک و توئیتر که از آزادی مد نظر آنان برخوردار است مراجعه نمایند.

در این روزها که به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله) شرایط گیتی حساس و جهان در حال گذار از یک پیچ تاریخی بسیار مهم است،باید بیشتر حواسمان باشد، چرا که دشمنان برای ضربه زدن به اسلام،مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از راه های مختلف  وارد می شوند که وظیفه ما دفاع از ارزشهای والای دینی و انقلابی به وسیله سلاح ایمان است.

ما باید با قلمهایمان در  فضای مجازی جهان نقش آفرینی و آن را به جهنمی سوزان برای دشمنان اسلام تبدیل نمائیم.همانطور که می دانیم بانگ بیداری اسلامی در برخی کشورهای جهان روزی در همین فضای مجازی توسط سردمداران جنگ نرم در گوش جهانیان طنین انداز شد که با عنایت خداوند متعال قواعد برنامه ریزی شده  کفار را بر هم زد.

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا